تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون LED,LCD,PLASMA,FK,OLED

تعریف تلویزیون

در ابتدا آن چه گویای آن است بیان کننده تعریفی صحیح از تلویزیون است. در واقع تلویزیون سامانه ای ارتباطی میباشد ، که برای پخش و دریافت تصاویر متحرک از آن استفاده می‌شود.
باید بگوییم در تلویزیون آنالوگ، تصاویر هر شبکه از یک فرستنده زمینی آنالوگ به آنتن تلویزیون ما می رسد و تنها تجهیزات لازم برای دریافت سیگنال های تلویزیونی، آنتن مناسب آن می باشد.در این سیستم تعداد شبکه های تلویزیونی قابل ارائه بسیار محدود است و اصلی ترین سرویس قابل ارائه پیام نما (تله تکست) است.
حالا در تلویزیون دیجیتال، تصاویر تلویزیونی به شکل بیت های داده یعنی صفر و یک در آمده و پس از فشرده سازی، درهمان پهنای باند فرکانسی آنالوگ ارسال می شود. که برای اینکه این تصاویر به شکل قابل نمایش روی تلویزیون منازل شما نشان داده شود، لازم است یک دستگاه مبدل در کنار تلویزیون اضافه شود تا تصاویر دیجیتال را دریافت کرده و آنها به دستگاه تلویزیون منتقل کند. در اصطلاح ازاین دستگاه، مبدل تلویزیون دیجیتال یا ست تاب باکس (set top box) نام برده می شود.
در سیستم دیجیتال، علاوه بر کیفیت برتر صدا و تصویر نسبت به سیستم آنالوگ ،امکان ارسال تعداد شبکه های بیشتر هم وجود دارد.

امکانات جدیدی که یک دستگاه تلویزیون دیجیتال می‌تواند داشته باشد
۱- تعداد شبکه های تلویزیونی بیشتر است.

۲- امکان این را دارد که شبکه های رادیویی ارائه دهد.

۳- امکان ارائه شبکه HD را فراهم می کند.

۴- امکان ارائه صدای چند کاناله و صدای دوم فراهم می شود.

۵- و راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPG) راانجام می کند.

فرق تلویزیون پلاسمایی و LCD در چیست؟

هر زمانی که می خواهید بین خریدن تلویزیون پلاسما و LCD(صفحه کریستال مایع) یکی را انتخاب کنید، اصطلاحا شما میان دو تکنولوژی در حال رقابت مقایسه انجام می دهید. هر دوی این تکنولوژی ها دو روی یک سکه دیجیتال اند و در تلاش برای رسیدن به نتایج مشابهی هستند: تصاویر شفاف و با رنگ طبیعی.
در تلویزیون های پلاسمایی نور از سلول هایی منفرد ساطع می شود و می تواند با ظرافت سایه های رنگ ها را جزئی تر به ما نشان دهد، اما صفحه های LCD از نور پشتی لوله های فلورسنت استفاده می کنند که از میان یک شاتر کرکره مانند عبور می کنند.
در سال های اخیر این سیستم های رقیب بازار را به دست گرفته اند و اگر کسی بخواهد یک تلویزیون جدید بخرد احتمالا از یکی از این دو تکنولوژی در آن استفاده شده است.

تعمیر تلویزیون در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تعمیرات تلویزیون فعالیت دارد و با به کارگیری افراد کارآزموده ؛ خبره و متخصص آمادگی دارد تعمیرات تخصصی تلوزیون شما را در سریعترین زمان و با مناسب ترین قیمت برای شما انجام دهد.

خدمات ارائه شده در تعمیر تلویزیون شیراز

1 ) تعمیرات انواع تلویزیون های LCD.LED.PLASMA.Fk

2 ) استفاده از قطعات اصلی(اورجینال) در تعمیرات

3 ) تعمیر انواع تلویزیون های سامسونگ ، ال‌جی، توشیبا ، اسنوا ، ایکس ویژن ، دوو ، سونی ، امپریال ،
دنای ، استارست و…..

4 ) تعمیر انواع پنل های آبخورده ، پنل هایی که ایراد خطوط در تصویر را دارند . ایجاد پرش در تصویر ؛ ایراد در زمانیکه صدا دارد اما تصویر ندارد؛ تاریک شدن قسمتی از صفحه تلویزیون و سایر عیوب شایع دیگر..

5 ) نصب انواع مدل تلویزیون

6 ) سرویس در محل( شیراز )

7 ) تعمیر تخصصی انواع تلویزیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات تلویزیون خود را به ما بسپارید

تعميرات تخصصي انواع تلويزيون، هر کجا و هر وقت به انتخاب شما

جهت عیب یابی و تعمیر تلویزیون در منزل شما تماس بگیرید

شماره تماس : 0529 561 0917