تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون LED,LCD,PLASMA,FK,OLED

مقایسه ساندبار و سینمای خانگی

در اینجا به مقایسه ساندبار و سینمای خانگی می پردازیم. با وجودی که چند سالی است که سینمای خانگی محبوبیت قبل را ندارد، اما هنوز افرادی هستند که تمایل به خرید این محصول دارند. در واقع هنگام خرید سینمای خانگی، احتمالا فروشنده ها ساندبار را نیز به شما پیشنهاد می کنند. باید گفت مقایسه ساندبار و سینمای خانگی به ما کمک می کند که با توجه به بودجه و دیگر فاکتورها، مناسب ترین محصول را انتخاب و آن را خریداری کنیم.

در حالی که بسیاری تصور می کنند هر دو سیستم، تعداد  زیادی اسپیکر دارد و از نظر کیفیت صدا هم تفاوت چندانی باهم ندارند، اما تفاوت های زیادی بین سینمای خانگی و ساندبار وجود دارد. که باید گفت با کمک کارشناسان تعمیر تلویزیون تی وی مانیتور، نکات کامل و جامعی را در خصوص مقایسه سینمای خانگی و ساندبار به شما ارائه می شود.

مقایسه عملکردی ساندبار و سینمای خانگی

عمده ترین بحث در مقایسه سینما خانگی و ساندبار، مربوط می شود به عملکرد این دستگاه ه.
<span;>در واقع هردو سیستم، کیفیت و وضوح صدا را افزایش می دهند. اما کدام یک عملکردشان بهتر است؟ به جرات ساندبار پیروز این رقابت است. در حالی که برخی قابلیت ها و آپشن های اضافه برای سینمای خانگی در نظر گرفته شده ، باید گفت این قابلیت ها کاربرد چندانی ندارند. در عین حال، این سیستم گاهی دچار مشکلاتی در بخش صدا می شود.

شایان ذکر است گاهی با تعمیر و تعویض برد تیکان تلویزیون یا مین برد و دیگر قطعات هم نمی توان این مشکلات را برطرف کنیم . درواقع اگر یعنی وقتی بلندگوهای سینما خانگی از محل استاندارد منحرف شوند، صدا به حالت عادی پخش نشده و دچار ایراد می شود. اما ساندبار، مشکلات ناشی از بهم ریختن بالانس را ندارد و از این حیث می توان به آن اعتماد کرد. البته این نکته را هم باید در نظر داشت که ساندبار، تمام استانداردهای دالبی را پشتیبانی نمی کند و از این نظر، محدودیت هایی هم داراست.

مقایسه سیم کشی ساندبار و سینمای خانگی

درباره مقایسه ساندبار و سینمای خانگی، به یک ویژگی بسیار مهم می پردازیم ؛ سیم کشی! بسیاری از افرادی که از سینما خانگی استفاده می کنند، از حجم سیم های این دستگاه و پیچیدگی آن شاکی هستن . ساندبار سیم کشی بسیار ساده تری دارد و در عین حال، قابلیت های ارتباطی بیشتری را نیز ارائه می دهد. توجه داشته باشید این سیستم نیازی به سیم کشی های طولانی و پیچیده ندارد و کاربران می توانند بدون نیاز به پنهان کردن کابل ها، به نصب و راه اندازی آن بپردازند.

درگاه‌های ارتباطی ساندبار متنوع ترند یا سینمای خانگی؟

برای مقایسه ساندبار و سینمای خانگی، باید به درگاه های ارتباطی این دستگاه ها هم توجه کنیم. ساندبار به پورت های وای فای، HDMI، AUX و بلوتوث مجهز می باشد.بنابراین می توان از آن برای پخش فایل های ذخیره شده در موبایل و لپ تاپ و … استفاده کنیم . موضوع وقتی جذاب تر می شود که بدانید سینمای خانگی، علاوه بر این درگاه ها، دارای پخش کننده بلوری هم هست. برخی از مدل های این دستگاه، از این قابلیت پشتیبانی می کنند.

ساندبار  یا سینمای خانگی؟ کدام بهتراست؟

در مقایسه ساندبار و سینمای خانگی، کدام یک بهتر است؟ در واقع قدرت پخش صدای بالای سینمای خانگی بسیار بالاست و به تجهیزاتی همچون آمپلی فایر هم مجهز می باشد. قیمت این دستگاه مناسب تر است و می توان بلندگوهای آن را به راحتی جابجا کنیم. اما باید به این نکته هم توجه داشت که سینما خانگی، نیاز به سیم کشی پیچیده دارد و ممکن است با جابجایی بلندگوها، صدای آن دچار مشکل شود. این سیستم، بیشتر برای محیط های بزرگ مناسب می باشد و در مکان هایی با متراژ و مساحت پایین، عملکرد ضعیف تری دارد. در مقابل، ساندبار طراحی بسیار جمع و جور و شیکی داشته و نصب آن نیاز به سیم کشی ندارد. درگاه های ارتباطی متنوعی در این دستگاه وجود دارد و به راحتی می توان آن را کنترل کنیم. اما اگر صدای دالبی و چند کاناله قوی می خواهید و یا بودجه محدودی دارید، قطعا سینما خانگی گزینه بسیار بهتری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات تلویزیون خود را به ما بسپارید

تعميرات تخصصي انواع تلويزيون، هر کجا و هر وقت به انتخاب شما

جهت عیب یابی و تعمیر تلویزیون در منزل شما تماس بگیرید

شماره تماس : 0529 561 0917