تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون LED,LCD,PLASMA,FK,OLED

طریقه اتصال به اینترنت در تلویزیون های LG اسمارت 2021

در واقع اتصال به اینترنت دراین نوع تلویزیون ها به این صورت است که ابتدا وارد بخش تنطیمات میشیم؛ بعد در قسمت تنظیمات عمومی بخش مربوط به وای فای رو باز کرده و بعد به دستگاه مورد نظر (نقطه اتصال گوشی یا وای فای) وصل می شویم.

چگونگی نصب برنامه روی تلویزیون ال جی

زمانی که در حال کار با اینترنت تلویزیون هستید یعنی میخواهید یک برنامه روی تلویزیون نصب کنید. که این نصب برنامه در تلویزیون ال جی بدلیل این که سیستم عاملش WebOS هست کمی از اندروید پیچیده تر می باشد.

حال زمانی که در فروشگاه اپلیکیشن ال جی خواسته باشید یک برنامه را نصب کنید، شما باید با اکانت الجی وارد شوید. اکانت الجی رو می شود از طریق اکانت فیسبوک، آمازون و خود وب سایت الجی درست کرد. باید گفت وارد شدن با اکانت فیسبوک راحت تراست و اینکه روش های دیگه بعضی وقت ها جواب نمی دهد و به اکانت ال جی هم متصل نمی شود.

اگر شما اکانت فیسبوک دارید که خیلی خوب است ، اگر ندارید وارد وبسایت فیسبوک بشوید و یک اکانت بسازید.که بعد از ساخت اکانت ، شما فیلتر شکن موبایل رو روشن کنید. دوباره می رویم سراغ تلویزیون؛

هر زمان تلویزیون اجازه نصب نداد، یک پیام میاد که آیا میخواهید با اکانت ال جی وارد بشوید؛ در واقع ما دکمه بله رو میزنیم و وارد مرحله بعدی می شویم.

در حقیقت الجی با 3 روش به ما اجازه میدهد که وارد اکانت شما شویم که ما گزینه وسطی رو انتخاب کرده یعنی از طریق مرورگر وب، وارد می شویم.
حالا با کلیک کردن بر روی گزینه وسط یک صفحه جدید باز شده ؛ سپس در سمت چپ یک بارکد و در سمت راست یک کد می بینیم . که البته باید فیلتر شکن روشن باشد چون که برای متصل شدن به اکانت فیسبوک لازم است.
حالا شما آن صفحه ای که بارکد رو اسکن کردید می‌گوید باید کد را وارد کنید که شما هم دقیقا کد سمت راست تلویزیون رو وارد می کنید.

برای ساختن اکانت الجی ؛ روی گزینه فیسبوک کلیک کرده حالا الجی ازتون میخواد که اکانت LG رو بسازید. باید یک ایمیل(جیمیل) وارد کنید و سپس پسورد استاندارد تعیین کنید(استاندارد یعنی شامل اعداد و حرف بزرگ در کنار حروف کوچیک). این کار که انجام شدد یک ایمیل برای شما جهت احراز هویت ارسال می شود که از طریق لینک همان جیمیل وارد می شوید. اگر بدلایلی موفق به ورود نشدید (احتمالش ضعیفه ولی هست). یک بار دیگه همه مراحل رو طی کنید تا بخش ورود با فیسبوک.
چون که الان اکانت الجی دارید با کلیک روی فیسبوک مستقیم متصل می شوید و پیغام اینکه اتصال با موفقیت انجام شد براتون میاد ، سپس گزینه Done روی تلویزیون رو بزنید الان دیگر تلویزیون آماده نصب برنامه مورد نظرشماست.

 

طریقه تایپ فارسی در تلویزیون ال جی

بخاطر این که تلویزیون های الجی منو فارسی ندارند نمی شود تنظیمات تلویزیون را فارسی سازی کرد، ولی میشود کیبورد تلویزیون های ال جی را فارسی ساز کرد تا بتوانیم در گوگل و برنامه های مختلف با زبان فارسی تایپ کنیم.

برای اینکه تلویزیون LG را فارسی سازی کنیم ابتدا باید وارد قسمت تنظیمات زبان (Language) در بخش تنظیمات عمومی (General) شده که در این بخش میتوان زبان کیبورد (Keyboard Language) رو دید.حالا با کلیک روی آن زبان های مختلفی رو به ما نشان میدهد که در اواخر لیست زبان فارسی هم داره؛ با کلیک روی زبان فارسی، به کیبورد اضافه می شود.

در این مرحله کیبورد تلویزیون رو باز کرده و در سمت چپ اولین گزینه از بالا روی (ENG) کلیک کنید. زبان آن تغییر میکنه و با توجه به این که چند زبان برای کیبورد انتخاب کرده باشید می توانید از همه آن زبان ها از جمله عربی، فارسی، کردی، انگلیسی و … استفاده کنید.

چگونگی تنظیمات کارخانه تلویزیون ال جی (ریست کردن تلویزیون)

گاهی تنظیمات تلویزیون به هم ریخته می شود که اینجا باید سراغ تنظیمات کارخانه بروید(با اینکار همه چیز مثل همان روزی میشود که تلویزیون را خریداری کردید). در ابتدا وارد تنظیمات شوید، بعد در قسمت عمومی وارد سیستم شوید. در این بخش آخرین گزینه مربوط می شود به ریست کردن تلویزیون ، که با کلیک روی آن ، تنظیمات کارخانه یا همان ریسیت کردن انجام می شود.

روش آپدیت تلویزیون ال جی مربوط به سیستم عامل WebOS

در ابتدا برای آپدیت تلویزیون ال جی وارد تنظیمات شده بعد روی آخرین قسمت یعنی Support کلیک کرده سپس با باز شدن تب جدید اولین گزینه آپدیت نرم افزاری تلویزیون است، که روی آن کلیک می کنیم. در این مرحله از ما میخواهد برای بررسی آخرین ورژن سیستم عامل کلیک کنید. اگر آپدیت جدیدی در دسترس باشد، همین جا آن را نشان می دهد و با کلیک روی آن تلویزیون شروع به بروز رسانی می کند. اما اگر خواستید تلویزیون به صورت خودکار آپدیت بشه روی گزینه Auto Update بزنید، تا در صورت دریافت ورژن جدید، تلویزیون بصورت خودکار وقتی به اینترنت متصل هست آپدیت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات تلویزیون خود را به ما بسپارید

تعميرات تخصصي انواع تلويزيون، هر کجا و هر وقت به انتخاب شما

جهت عیب یابی و تعمیر تلویزیون در منزل شما تماس بگیرید

شماره تماس : 0529 561 0917