تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون LED,LCD,PLASMA,FK,OLED


اگر به دنبال خرید تلویزیون جدیدی هستید، باید به موضوع اصل بودن تلویزیون دقت داشته باشید. متاسفانه بسیاری از تلویزیون های به ظاهر مجهز موجود در بازار تقلبی هستند. تلویزیون تقلبی هیچ گاه نمی تواند انتخاب ایده آلی تلقی شود. علاوه بر کیفیت پایین تلویزیون در پخش صدا و تصاویر مختلف، خرابی زودرس یکی از مشکلات بارز تلویزیون های تقلبی است. اما از کجا می توان اورجینال بودن تلویزیون را تشخیص داد؟ با ما باشید تا پاسخ این سوال را دریابید.

طریقه ی تشخیص اصل بودن تلویزیون

مدل دلخواهتان را بشناسید.

اولین راه شناسایی اصل بودن تلویزیون، آشنایی با مدل خاصی است که قصد خرید آن را دارید. پیش از خرید مدل دقیقی که به دنبال آن هستید را در اینترنت بیابید. با یک سرچ کوتاه می توانید تمامی خصوصیات ساختاری تلویزیون مورد نظر را مشاهده کنید. در وب سایت برند سازنده ی دستگاه نیز به طور حتم عکس های واضحی از محصول دیده خواهد شد.

می توانید ابتدا یک به فروشگاه های سطح شهر بروید و پس از انتخاب مدل مورد علاقه ی خود، خصوصیات ساختاری آن را سرچ کنید. بدین ترتیب خیلی ساده می توانید اطلاعات دریافتی خودتان را با ویژگی های مدل موجود در مغازه تطبیق دهید. مسلما یک تلویزیون تقلبی نمی تواند تمامی خصوصیات ساختاری نمونه ی اورجینال را ارائه دهد.

به بسته بندی تلویزیون دقت کنید.

توجه به بسته بندی تلویزیون موضوع مهمی است که متاسفانه بسیاری از کاربران عادی آن را نادیده می گیرند. دقت کنید که کاملا مدل اصلی محصول باید با مدل نوشته شده بر روی بسته بندی یکی باشد. هیچ گونه مغایرتی در این خصوص قابل قبول نیست.

به هیچ عنوان دلایل فروشنده را باور نکنید. آرم هولگرامی موجود بر روی بسته بندی نیز که در کنار شماره ی بارکد محصول قرار می گیرد نیز حائز اهمیت است. این آرم کوچک هولگرامی باید کیفیت بالایی داشته باشد. معمولا کارخانه های تقلبی قادر به ارائه ی کیفیت بالا در ساخت این آرم نخواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات تلویزیون خود را به ما بسپارید

تعميرات تخصصي انواع تلويزيون، هر کجا و هر وقت به انتخاب شما

جهت عیب یابی و تعمیر تلویزیون در منزل شما تماس بگیرید

شماره تماس : 0529 561 0917