تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون LED,LCD,PLASMA,FK,OLED

چگونگی تعمیر مين برد تلویزیون

مین برد از آن دست قطعاتی است که با بروز خرابی در آن، کل عملکرد تلویزیون، تحت تأثیر قرار می‌گیرد. از همین رو توصیه می‌شود اشکالات پیش آمده در این بخش از دستگاه –یعنی مین برد تلویزیون-، در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن رفع گردد.

مین برد تلویزیون یا مادر برد تلویزیون که به عنوان برد مادر و برد اصلی نیز شناخته می شود بردی است که وظایف زیادی در تلویزیون بر عهده دارد.و مانند مغز در بدن انسان وظیفه کنترل تلویزیون را برعهده دارد و تقریبا تمام دستور هایی که ما به عنوان استفاده کننده از تلویزیون به آن می‌دهیم از طریق مین برد به تلویزیون و سایر قطعات داخل تلویزیون داده می شود.
در مین برد تلویزیون قسمت های مختلفی وجود دارد که هر کدام وظایف خاصی دارند.

همچنین مین برد دارای، پردازشگر تلويزيون و حافظه رم و ورودي و خروجي هاي مختلف از جمله خروجی صدا، تصوير، يو اس بي و HDMI و … قرار مي گيرد.با گذشت از علت بروز خرابی در مین برد تلویزیون ،آنچه که در زمان تعمير مين برد تلويزيون ال جي مهم است مراجعه به يک مرکز مجاز و استاندارد است. مرکزي که تعمير تلويزيون ال جي را بر اساس استانداردهاي ذکر شده از سوي کمپاني سازنده انجام دهد و قادر به تعمير و يا تعويض اصولي و درست مين برد باشد.

ال جی سرویس  تخصصی تعمیر تلویزیون ؛  ال جی ارایه دهنده خدمات تعمیر مین برد و تعمیر پنل تلویزیون می باشد و تعمیرات با دستگاه های پیشرفته و با ضمانت انجام می شود.
مین برد، نشانه های متعددی دارد، که با مشاهده آنها می توان بروز خرابی اشکال در این قطعه را تشخیص داد.
در صورت تشخیص کارشناس تعمیر، مبنی بر اینکه مین برد تلویزیون دچار اشکال شده است، دو راه پیش روی شما خواهد بود. راه نخست، تعمیر مین برد تلویزیون و راه دیگر تعویض مین برد است. اما، آنچه که در این بین مهم و حائز اهمیت است، تشخیص درست این مسئله است که آیا امکان تعمیر مین برد تلویزیون وجود دارد یا خیر..

به عنوان نمونه تلویزیون های ال ای دی سری LW

در اکثر موارد دچار خرابی مین برد می شوند که به این صورت است که تلویزیون به حالت استند بای می رود و با روشن کردن تلویزیون چراغ ال ای دی جلوی  تلویزیون چشمک می زند ولی تلویزیون روشن نمی شود. برد مین تلویزیون در بیشتر موارد قابل تعمیر می باشد و تعمیرات گاه در منزل مشتری و گاه در کارگاه انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات تلویزیون خود را به ما بسپارید

تعميرات تخصصي انواع تلويزيون، هر کجا و هر وقت به انتخاب شما

جهت عیب یابی و تعمیر تلویزیون در منزل شما تماس بگیرید

شماره تماس : 0529 561 0917