تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون LED,LCD,PLASMA,FK,OLED

  1. آیا تلویزیون ضربه خورده قابل تعمیر است؟

در جواب این سوال باید گفت  خیر تلویزیونی که ضربه خورده است قابل تعمیر نیست.

معمولا مشتریان با عنوان اینکه ” اعصابم خرد شد و وسیله ای سمت تلویزیون پرتاب کردم “، ” بچه کوچیک، فامیل یا خودم به صفحه تلویزیون ضربه زدم ” یا ” در هنگام اسباب کشی صفحه تلویزیونم شکسته است “. این دست سوالات همگی جواب یکسانی دارند. هیچ کاری نمیشود کرد جز تعویض پنل تلویزیون.

حال مجددا کاربران از ما میپرسند که پنل تلویزیون موجود دارید یا خیر؟ جواب این سوال هم به صورت خلاصه، خیر است. حتی اگر پنل تلویزیون هم موجود بود به دلیل اینکه 70 تا 80 درصد قیمت تلویزیون را پنل یا همان صفحه ای آن تشکیل می‌دهد، توجیه اقتصادی ندارد که اقدام به تعویض آن نمایید. بهترین راه حل خرید یک تلویزیون جدید است.

چگونگی تعمیر پنل شکسته تلویزیون فقط در شیراز

زمانیکه ما پنل تلویزیونی رو موجود داشته باشیم و بخواهیم برای مشتری تعویض کنیم باید حتما خود دستگاه تلویزیون موجود باشد و مشتری آن را به کارگاه انتقال دهد.

تعمیر ال ای دی شکسته تلویزیون، یکی از موضوعاتی است
که ممکن است با آن مواجه شوید و به دنبال راهکار مناسبی برای حل آن باشید. همان طور که می‌دانید LED و LCD بخش اصلی و اساسی هر تلویزیون به شمار می‌رود.

موضوع تعمیر پنل شکسته تلویزیون سبب شده تا بسیاری از افراد با هزینه قابل توجه آن رو به رو شوند. معمولاً هزینه تعمیرات لوازم دیجیتال زیاد است و در برخی مواقع به هیچ وجه صرف نمی‌کند که برای تعمیر آن هزینه ای بپردازید.

تعمیر پنل شکسته تلویزیون‌های LED و LCD معمولاً امکان پذیر نیست، اما ممکن است ایرادات فنی دیگری بر این بخش وارد شود، که بتوانید با پرداخت هزینه ای معقول‌تر نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

میزان هزینه جهت تعمیر تلویزیون پنل شکسته

در عموم تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی و پلاسما هزینه تعویض پنل تلویزیون و هزینه تعمیر تلویزیون پنل شکسته از طرف شرکت های رسمی به گونه ای تعیین می شود که با توجه به هزینه های حمل و نقل و مالیات های مختلف و … نزدیک به 60 تا 80 درصد ارزش تلویزیون را شامل می شود که در اکثر قریب به اتفاق موارد شکستگی پنل تلویزیون این مسئله باعث مقرون به بصرفه نبودن تعمیر تلویزیون می شود.

تعمیر شکستگی نمایشگر در تلویزیون‌های LED, LCD, Plasma

مهم‌ترین سوالات مطرح شده درباره تعمیرات تلویزیون‌های ال ای دی، ال سی دی و پلاسما پیرامون شکستگی پنل و اجزای تشکیل دهنده آن است. مراجعه کنندگان به نمایندگی‌ها برای خدمات پس از فروش می‌پرسند که آیا پنل شکسته تلویزیون تعمیر می‌شود یا خیر؟ در صورت تعمیر ممکن چه مقدار هزینه ای عاید آن شود؟

متخصصین تعمیرات تلویزیون‌های ال ای دی و ال سی دی، با توجه به این که تلاش می‌کنند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کنند. در اولین نگاه به بررسی اجزای تشکیل دهنده پنل تلویزیون می‌پردازند و قسمت‌های مختلف ساختار پنل را باز بینی می‌کنند. پنل تلویزیون‌های LED, LCD شامل بخش‌های مهم و حیاتی سیستم‌های تلویزیونی مانند صفحه یا نمایشگر اصلی (ماژور) است. ماژور تلویزیون دقیقاً روی پلیت یا صفحه دستگاه تنظیم می‌شود.

در تلویزیون های LED و LCD پنل تلویزیون شامل صفحه اصلی یا ماژور است که روی یک صفحه یا پلیت اصلی دستگاه قرار می گیرد و در پشت ان لامپهای بخش بک لایت قرار دارد و در بین آنها صفحات پولاریزه نور قرار دارد که باعث پخش شدن نور لامپهای بک لایت می شود و باعث می شوند که نور در تمام سطح پنل یکنواخت دیده شود. حالا تصور کنید که ضربه ای به صفحه نمایش تلویزیون وارد شود و باعث شکسته شدن ماژور شود.

شکستگی پنل LCD. LED. PLASMA

در تلویزیون های LED و LCD پنل تلویزیون شامل صفحه اصلی یا ماژور است که روی یک صفحه یا پلیت اصلی دستگاه قرار می گیرد و در پشت ان لامپهای بخش بک لایت قرار دارد و در بین آنها صفحات پولاریزه نور قرار دارد که باعث پخش شدن نور لامپهای بک لایت می شود و باعث می شوند که نور در تمام سطح پنل یکنواخت دیده شود. حالا تصور کنید که ضربه ای به صفحه نمایش تلویزیون وارد شود و باعث شکسته شدن ماژور شود.
ساختار ماژور به گونه ای است که در هیچ برند و مدلی قابل تعمیر نیست و فقط باید تعویض شود اما اگر فقط به ماژور آسیب رسیده باشد می توان فقط همان ماژور را تعویض کرد و برای تعدیل در هزینه تعمیرات تلویزیون از بک لایت و صفحات پولاریزه قبلی استفاده کرد.

  1. داستان شکستگی پنل تلویزیون در پنل های پلاسما بعلت ساختار متفاوت به گونه ای دیگر است. در این تلویزیون ها بک لایت وجود ندارد و پنل تلویزیون پلاسما بصورت کپسولی شیشه ای است که در یک بخش خلاصه می شود و ضربه به پنل تلویزیون باعث شکسته شدن این کپسول و غیر قابل استفاده شدن آن می شود. در این تلویزیونها تنها راه تعمیر تلویزیون در هنگام ضربه خوردن پنل ، تعویض کامل پنل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات تلویزیون خود را به ما بسپارید

تعميرات تخصصي انواع تلويزيون، هر کجا و هر وقت به انتخاب شما

جهت عیب یابی و تعمیر تلویزیون در منزل شما تماس بگیرید

شماره تماس : 0529 561 0917